Як вибрати біржу посилань

12-18-2019

Замовники SEO-послуг в основному фахівці інших напрямків. Вони навіть не розуміють, що замовляють. Переважно довіряють професіоналам, головне для них — отримати результат: позиції, трафік, продажу. Хочемо порекомендувати вибрати найкращу біржу посилань rotapost.ru

Суспільство остаточно заплуталося, в чому різниця між білою і чорною розкруткою сайту. Деякі вважають, що білі методи — це внутрішнє просування: якісний сайт і контент. Чорні ж методи — це зовнішнє просування або посилання.

Чи так це?
Насправді немає. Багато хто не може дати вірне визначення через відсутність достовірної інформації. При введенні в пошуковику запит «білі методи просування» відображаються сторінки з рекомендаціями по внутрішньому SEO: створюйте якісний контент, пишіть унікальні тексти. По зовнішній оптимізації буквально пару фраз: просувайте в соціалках, реєструйте в Яндекс-каталозі.

Пропоную розкрити більш докладно різницю між ними. Внутрішні методи, так само як і зовнішні, можна також розділити на чорні і білі.

Моє основне бажання займатися білими методами просування сайтів, без чорних, але сьогодні буду максимально відвертий з Вами. Так, я також використовую чорну оптимізацію. Мені не соромно за це, тому що клієнтам потрібні результати. Що найкраще працює, показують сайти в топі, а там часто-густо чорні методи просування.

Сьогодні я хотів би відсікти всі ті чорні методи, які вже не працюють і показати інший шлях їх використання. Приготуйтеся дізнатися ефективні методи просування, з якими Ви не будете:

платити бірж за розміщення посилань;
спамити на форумах, коментарях і сайтах відповідей;
створювати сітки мертвих сателітів;
робити автоматичні прогони по каталогам і мертвим сайтам;

Розглянемо інші ефективні чорні методи:

посилання створюються для людей і пошуковиків;
отримуєте тематичний трафік;
ніяких санкцій і фільтрів;
немає оплат за розміщення;
максимальний вплив на позиції;
ці методи використовують навіть самі білі SEO-фахівці.

КРАУД-МАРКЕТИНГ
Давайте розберемо це поняття. Крауд-маркетинг (crowd marketing) — коментування на форумах, блогах, сайтах запитань-відповідей. Основна мета-залишити посилання, згадку або іншу інформацію.

Чи працює такий вид просування?

Звичайно працює, ще й трафік дає! Ефективність полягає у виборі сайтів, на яких Ви залишаєте посилання. Основна вимога: у них повинен бути трафік, жива аудиторія.

Практично всі SEO-компанії, що пропонують такий вид маркетингу, створюють справжній спам, який не дасть Вам гарної відвідуваності і не вплине на позиції. Мало того, ризик бути покараним за це величезний.

Складно звинувачувати ресурси або сайти, які пропонують такий вид маркетингу. Будь-який клієнт відразу запитує про вартість посилання. Якщо озвучити дорогу ціну за якісне посилання, у вас ніколи не замовлять. Причина? У когось є така ж ціна за десятки спамний посилань.

Не робіть коментарі на мертвих сайтах, де немає трафіку, аудиторії. Такі посилання нічого Вам не дадуть. Найгірше, що ці блоги давно запримітили спамери і автоматично розсилають свої повідомлення, сотнями додаючи посилання.

Перевірте реальний пошуковий трафік за допомогою serpstat, ahrefs, semrush або загальний трафік за допомогою similarweb. На высокотрастовых сайтах високий рівень модерації, тому всяке сміття там не пройде. Відповідно спамери йдуть стороною. Тим і цінніше буде посилання.

Напишіть класний корисний коментар до статті, який доповнить інформацію. Вставте посилання так, щоб без неї коментар не міг існувати. Цікавий корисний контент буде шкода видаляти модератору, тому йому дозволяють жити.

Іноді для успіху треба зробити кілька інших коментарів без посилань. Тоді Ви показуєте свою активність і доводите, що Ви не спамер, а жива людина, яка цікавиться контентом.