Перші великодні листівки були випущені в Росії в 1898 році. Видавництво при московській православній громаді “Святої Євгенії” надрукувало серію з 4 листівок з акварелями російського художника-баталіста Миколи Каразіна.
Досвід виявився досить вдалим – листівки із задоволенням купували, відправляли поштою, ними прикрашали будинок до свята і дбайливо зберігали. На великодніх листівках можна було побачити роботи відомих художників: Віктора Васнєцова, Бориса Кустодієва, Івана Білібіна, Миколи Пимоненка, Костянтина Маковського, Олександра Бенуа, Іллі Рєпіна, Єлизавети Бем.
Звичайно, великодні листівки продавалися в Росії і раніше – в Європі справляли величезне їх кількість до свята Великодня для російського ринку. Саме за європейського впливу на дореволюційних російських листівках було так багато зовсім не характерних для Росії символів свята: великодні кролики, кури, малята, вылезающие з гігантських розбитих яєць.
Але великодні листівки відображали та події, що відбуваються в Росії. під час Першої світової війни найпопулярнішим великодніх сюжетом стала армійська тематика: з’явилися листівки із зображеннями сестер милосердя і солдатів. А на останніх великодніх листівках дореволюційної Росії, випущених до Великодня 1917 року, можна було побачити образ Лютневої революції.
На початку 90-х років видання великодніх листівок відновилося. Але такого розмаїття сюжетів, яке існувало на початку ХХ століття, вже не спостерігалося. Головними темами стали традиційні символи Пасхи: паски, крашанки, зображення храмів та гілочки верби.