Jay-Z запускає лінію одягу і аксесуарів для Barneys

93

Barneys вибрали Джея-Зи для співпраці над новою новорічною кампанією, а також для розробки лінії, яка буде існувати лімітовану кількість часу і присвячена Нью-Йорку.

“Якщо ви закриєте очі і спробуєте уявити того, хто найкраще уособлює Нью-Йорк, ви моментально подумаєте про Шона Картера”, – прокоментував директор Barneys Марк. “Джей-Зі – нью-йоркец до мозку кості, одна з головних постатей культури сучасності, яка вплинула на музику, спорт, бізнес і моду”.

Має назву “A New York Holiday”, проект передбачає співпрацю Джея з низкою дизайнерів, роботу над ексклюзивними лімітованими речами, які, на відміну від попередніх колаборацій Barneys, будуть створюватися для чоловіків. Раніше мережа магазинів вже співпрацювала з Balenciaga, Lanvin, Acne, Rick Owens і іншими.

Ціни будуть високими: наприклад, годинник, створені у співпраці з Джеєм і Hublot, обійдуться вам в 33 900 доларів. Тим не менш, 25% від продажів направляються в Благодійну Стипендіальну Організацію Шона Картера.

“За допомогою цього проекту Barneys New York і я змогли взяти красу, енергію та інноваційність Нью-Йорка і перенести її на якісні, позачасові речі”, – заявив Джей-Зі. “Все, що пов’язано з “A New York Holiday” – відібрані речі, чудові дизайнери-учасники, дизайн галереї BNY SCC – є ідеальним прикладом унікального і не баченої раніше співробітництва, яке, я сподіваюся, покаже, наскільки надихаючим був і є досі для мене місто Нью-Йорк.”