BURGER KING® випустила сміливу рекламу про маки.

26




Рекламну кампанію мережі ресторанів швидкого харчування BURGER KING®, яка була запущена в середині серпня, заборонили на ключових федеральних телеканалах. У відеороликах використовується зображення квітки маку, а текст за кадром повідомляє: «Це мак. Колись він був популярний, але його час минув!».

Керівництво основних телеканалів не пропустило відео в ефір, аргументуючи тим, що контент рекламного ролика суперечить редакційній політиці каналів.

На цих телеканалах ролик буде транслюватися в зміненому вигляді. Повна версія ролика буде показана тільки по РЕН-ТВ, 2х2 і Disney.

Коментує Іван Шестов, директор з маркетингу BURGER KING RUSSIA®:

«Перший ресторан компанії відкрився в Росії відносно недавно – в 2010 році. З 2012 року ми зафіксували зростання спонтанної впізнаваності бренду BURGER KING® в Москві і Санкт-Петербурзі більш ніж у три рази: з 15% до 48%. Це говорить про те, що споживачі вже сприймають BURGER KING® як одного з лідерів у категорії фаст-фуду. У ролику ми провели аналогію маку з шкідливою звичкою, яка є у багатьох: навіть якщо людина чимось не зовсім задоволений, він продовжує користуватися цим, не розглядаючи альтернативи. Таким чином ми повідомляємо, що ця альтернатива є, і вона поруч – пора це побачити».

Заборонений відеоролик, доступний на каналі Youtube:

Посилання по темі:

Реклама British Airways в Москві (відео)