Весняна колекція-2016 від Michael Kors.

30




Природна елегантність – головна тема рекламної кампанії весняної колекції Michael Kors Collection 2016 року, над створенням якої працював Маріо Тестіно.

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

Весенняя коллекция-2016 от Michael Kors

«Створюючи колекцію, я думав про блакитному небі, американському Заході і, звичайно, про жінок, сильних і сексуальних за своєю природою, — коментує Майкл Корс. – Весняна колекція розповідає про балансі романтичною ніжності і зручного чоловічого крою, який надає їй ефектності і гламуру.»

Продовжуючи тему невимушеності, вперше представлену в рекламній кампанії Michael Kors Collection Fall 2015, Маріо Тестіно зняв топ-модель Ванессу Муді на задньому сидінні вінтажного кабріолета. Розпатлане вітром волосся, розкішний одяг і розслаблені пози створюють атмосферу безтурботного дорожнього подорожі.

Героїнями весняної рекламної кампанії MICHAEL Michael Kors стали нові для бренду особи — Анета Пажак і Грейс Хартцель. Подруги подорожують по залитим сонцем дорогах Беверлі Хіллс, слухають музику та фотографуються.

Глобальний запуск рекламних кампаній запланований на лютий 2016 року, фотографії з’являться в провідних глянцевих виданнях в 39 країнах світу, на діджитал-ресурсах, в соціальних мережах і на поверхнях зовнішньої реклами по всьому світу.

Посилання по темі:

Ангели Victoria’s Secret показали нову колекцію купальників