Новини друзів, випуск 17.

34




Про те, що цікавого в світі краси і моди сталося за останній час, читайте в новому випуску нашого альманаху.

Сет від «Ерника»

Гастрономічний ресторан «Ерник», відкритий Юлією Висоцької та Андрієм Кончаловським являє сезонне сет-меню з шампанським від Юлії Висоцької. З 24 травня в «Ернике» діє сезонна сет-меню з шампанським. Вартість сету 2500 рублів; за цю суму гості ресторану можуть дозволити собі гастрономічне задоволення на бізнес-ланч, обід або вечерю. Сет складається з трьох страв, десерту і келиха справжнього французького шампанського. Шампанське звучить тут не випадково – це найулюбленіший напій власниці ресторану Юлії Висоцької, яка особисто взяла участь у розробці ідей сет-меню. Перший сет, розроблений шеф-кухарем Ерника Деніелом Фиппардом, включає наступні страви: охолоджений гаспачо з сорбетом з базиліка і оливковою олією з вілли Манчіні, належить Кончаловським, салат з тонкоструганного фенхелю з часниковими крутонами, фермерська перепілка, глазурована місо, з овочевим салатом і хрустким гарячим соусом, кокосова панна кота, карпаччо з ананаса, сичуанський перець.

Новости друзей, выпуск 17

Джинси ідеального крою

В ТЦ Метрополіс відбулося урочисте відкриття флагманського магазину Mavi. Зануритися у творчу атмосферу бренду і познайомитися з новою колекцією Mavi прийшли багато зірок моди і шоу-бізнесу: Андрій Бартенєв, Анастасія Гребенкина, Микола Сльозко, Роман Кадар, Арсеній Власов, Костянтин Гайдай, Саша Фролова, Данило Федоров, Ірина Гриньова, Прохор Шаляпін, Микита Дювбанов, Марія Железнякова. Атмосферу вечора підтримували відомий VJ MTV Артем Корольов і екстравагантна DJ Эva. У новому магазині Mavi представлені останні моделі жіночого та чоловічого одягу, а також яскрава лінійка аксесуарів. Основний акцент зроблено на ключовий продукції бренду – джинсах, відомих по всьому світу якістю тканин, унікальним стилем і ідеальною посадкою. Над їх створенням працює мультинаціональна команда дизайнерів з різних міст світу, таких як Стамбул, Нью-Йорк, Ванкувер, Сідней, Дюссельдорф, Франкфурт.

Новости друзей, выпуск 17

Для життя зі смаком

22 травня в затишному ресторані КІНО відбувся прес-сніданок, присвячений виходу на російський ринок меблевого Будинку MATSUOKA (Японія). Меблевий будинок MATSUOKA INTERNATIONAL – це сімейне підприємство, ось вже більше 145 років виготовляє меблі і аксесуари. Кожен виріб Matsuoka – єдине, унікальне в своєму роді. Це марка топ-рівня, у якої регулярно замовляє салони концерн Роллс Ройс, Бентлі — як символ статус власника. Не секрет, що, Єлизавета II вже кілька років пересувається вулицями Лондона на Роллс Ройса, салон якого оброблений новогвинейским горіхом майстрами меблевого будинку Matsuoka. Для виробництва меблів використовуються понад 70 сортів рідкісної (екзотичної) деревини, каміння, дорогоцінних та напівдорогоцінних металів і шкіри. 22 травня стало офіційним днем народження Меблевого Будинку MATSUOKA в Росії.

Новости друзей, выпуск 17

Браво, Роберто!

17 травня в «Галереї Москва» відбулося відкриття флагманського бутіка ROBERTO BRAVO! Це п’ятий за рахунком магазин полюбилася російським модницям ювелірної марки, яка представлена в більш ніж 130 торгових точок по всьому світу. Після урочистого відкриття гості перемістилися в клуб SOHO ROOMS. Там вони отримали задоволення від шикарного дефіле від FASHION TV, на якому були представлені нові колекції ROBERTO BRAVO. Їх лінії відрізняються, як і личить модному бренду, поєднанням фантазії і мрій дизайнерів ювелірні шедеври! У кожному ювелірному виробі рясніє безліч форм, чи то квіти, чи райські птахи, а точність виконання деталей прикрас майстрами говорить про високий професіоналізм педантичних ювелірів, вручну створюють кожен шедевр ROBERTO BRAVO!

Новости друзей, выпуск 17

Роби добре

15 травня в центрі сучасного дизайну та інновацій MOD Design всесвітньо відомий британський бренд The Body Shop® представив нову концепцію краси. Компанія проводить ребрендинг по всьому світу: нове оформлення продуктів і магазинів відображає і значні внутрішні зміни. Оновлена філософія бренду коротко сформулированна як Beauty with heart, або «У краси є серце». Новий девіз компанії – Look Good. Feel Good. Do Good — можна розглядати як керівництво до дії. У трьох тематичних зонах – Look Good, Feel Good, Do Good — гості познайомилися з втіленням цінностей компанії в реальних продуктах. Серед оновлених принципів – натуральність, індивідуальний підхід до клієнтів і, звичайно, відповідальна виробництво. Відома модель і актриса Лілі Коул стала новим амбасадором марки. Презентацію відвідали близько ста представників ЗМІ, актриси і телеведущиие: Марія Шукшина, Оксана Акіньшина, Мирослава Карпович, Ксенія Чилінгарова, Ольга Шелест, Аліса Гребенщикова, Катерина Вуличенко, Ксенія Алфьорова, Рита Митрофанова.

Новости друзей, выпуск 17

Кіномарафон краси

24 травня в кінотеатрі КАРО ФІЛЬМ «Жовтень» пройшов кіномарафон «OLAY 24 години».
Особа серії OLAY Hydrating Катерина Вілкова відкрила кіномарафон на урочистій церемонії. До речі, саме заради участі в киномарфоне «OLAY 24 години» Катерина, яка нещодавно стала молодою мамою, вперше вийшла в світ після народження дочки. У програмі кіномарафону були такі фільми як «Авіатор», «Стиляги», «Шкіра, в якій я живу», «7 днів і ночей з Мерилін» та інші. Кіномарафон завітали зіркові подружки Катерини Вилковой — Анастасія Задорожна, Наталія Подольська, Снєжина Кулова, Мирослава Карпович та Анастасія Сиваєва. Церемонію урочистого відкриття вели Артем Корольов і Катерина Вілкова, вони ж оголосили 10 переможниць конкурсу, що проводився серед відвідувачок. Призами стали 10 сертифікатів «24 години з життя зірки», які дарують їх власницям можливість прожити день як справжня знаменитість. У холі кінотеатру працювали візажисти і косметологи Max Factor, і кожна гостя могла отримати безкоштовний макіяж або консультацію професіонала.

Новости друзей, выпуск 17

Речові цінності

В рамках проекту «Речові цінності: живі історії» ІКЕА представляє серію короткометражних документальних і художніх фільмів, а також музичний відеокліп. В основі сюжетів лежать реальні історії про улюблених речах, які зберігаються у багатьох з нас вдома. Історії, за якими зняті фільми і кліп, були надіслані переможцями інтернет-конкурсу «Речові цінності», – він проходив восени минулого року на сайті «Все в дім». Девіз проекту: «Речі, які ми зберігаємо, дороги історіями, які вони зберігають». У кожної людини є речі, розлучитися з якими він не готовий ні при яких умовах, будь то чергова модна прикраса, колекція магнітів з далеких країн або вже пожовкла записка від однокласника. З урахуванням того що люди в нашій країні часто живуть на маленькій площі великими сім’ями, таке емоційне ставлення до речей часто обертається безладом в будинку. ІКЕА підтримує прагнення зберегти всі дорогі серцю речі, а також створити простір для нових.

Новости друзей, выпуск 17

Краще по-фінськи

21 травня компанія Valio, провідний виробник молочних продуктів у Фінляндії, на кілька годин відкрила кулінарну майстерню «Краще по-фінськи»! В рамках заходу компанія Valio представила лінійку унікальних низколактозных і безлактозных молочних продуктів. Разом з молочними продуктами Valio зі зниженою жирністю вони стануть головними інгредієнтами корисних і низькокалорійних страв! Спеціально для гостей заходу-всесвітньо відома фігуристка-одиночниця, багаторазовий призер чемпіонатів Європи з фігурного катання, одна з найкрасивіших спортсменок світу і віддана прихильниця здорового способу життя Киира Корпі — особа бренду Valiо — провела ексклюзивний майстер-клас з приготування корисних і апетитних страв фінської кухні!

Новости друзей, выпуск 17

До сімейного чаювання

Навесні 2012 року італійський бренд Mulino Bianco представив на російському ринку 3 нових види печива, які порадують любителів солодкої випічки різноманітними вишуканими смаками і зроблять будь чаювання особливо приємним. Pan Stelle Di (в перекладі з італійської — «Зоряний хліб») шоколадне пісочне печиво з цукровими зірочками, з яким легко відкрити чарівний світ мрії за чашкою чаю або кави. Розсипчасте печиво Galletti (в перекладі з італійської —«Півники») пісочне печиво з зображенням півників, прикрашене цукровими кристалами, допоможе відчути бадьору атмосферу сонячного ранку. Cuoricini (в перекладі з італійської — «Сердечка») ніжне пісочне печиво з шоколадними крапельками, наповнюють серце, зробить чаювання з близькими людьми особливо приємним і наповнить і серця ніжністю і любов’ю. Випічка Mulino Bianco створена для того, щоб дарувати тепло спілкування в колі рідних і друзів, підтримуючи дорогі серцю сімейні традиції!

Новости друзей, выпуск 17

Фарби природи

Нова колекція освіжувачів повітря Air Wick «Фарби Природи» – це різноманіття квітів і тропічних рослин, які буквально розцвітають у Вас вдома. У колекції представлені 5 ароматів: «Квіткова фантазія», «Кораловий рай», «Цитрусовий коктейль», «Лавандові поля» і «Тропічний бамбук». Ви можете вибрати будь-який формат освіжувачів повітря Air Wick, щоб створити вдома особливий настрій. Завдяки автоматичному розпорошення спреїв Freshmatic , вам не доведеться думати про сторонні запахи. Електричні ароматизатори допоможуть підтримати весняний настрій у всьому будинку. Новий формат освіжувачів повітря без використання хімічного газу Air Wick Aqua Mist подарує Вашому будинку природну свіжість. Ароматизовані свічки Ribbons Scent наповнять Ваш дім розкішними ароматами і допоможуть створити романтичну атмосферу. Виберіть аромат і настрій, який Ви хочете створити – і насолоджуйтеся атмосферою свого будинку!

На правах інформаційного бюлетеня