Шер стала обличчям марки Marc Jacobs.

32




Участь Джоан Дидион в рекламній кампанії Celine стало справжньою сенсацією. Такий хід сподобався і дизайнерам, і публіці, тому в модних зйомках і рекламі з’явилися особи літніх моделей і знаменитостей. І ось уже Марк Джейкобс оголошує обличчям осінньо-зимової колекції цього року легендарну Шер.

Думаєте, блискавка не вдаряє в одне місце двічі? Можливо, в природі це так, але на модну індустрію цей стереотип не поширюється. Численні зйомки за участю літніх моделей говорять саме про це. Вік став ще одним чинником, експлуатованих модою.

Після успіху письменниці Джоан Дидион в якості особи весняної кампанії Celine, ми могли спостерігати щось протилежне в рекламі Calvin Klein з участю Джастіна Бібера. Комусь це може подобатися або не подобатися, але преса і модні блогери пишу, а значить, бренди отримують необхідну їм увагу.

Абсолютно безпрецедентною стала новина про те, що в наступної рекламної кампанії Givenchy зніметься Донателла Версаче. Рікардо Тіші умив всіх і переплюнути його досить складно. У відчайдушній спробі зіграти в ту ж гру Марк Джейкобс запросив легендарну співачку Шер стати обличчям осінньої кампанії його особистого бренду. Дизайнер тут же виклав у свій Instagram фото артистки авторства Девіда Сімса, додавши красномовне й інтригуюче: «Це тільки початок… Продовження буде!» Знімок протягом декількох хвилин облетів всі провідні блоги і сайти новин. Залишилося лише дочекатися повної фотосесії і можливого відео.

Джерело