Mango запускає новий проект «мега-магазину».

38




MANGO, широко відомий на міжнародному ринку іспанський модний бренд запускає новий проект з концепцією «мега-магазину» на світовому рівні. Ці магазини будуть мати площу від 800 до 3000 м2 і будуть включати всі або майже всі лінії групи.

Запуск магазинів цієї нової концепції буде проведено головним чином на європейському ринку. До кінця цього року марка планує відкрити 13 нових «мега-магазинів», збільшивши їх кількість до 18. Головна мета – представити на одній торговій площі всі лінії групи (MANGO, H.E.by MANGO і MANGO Touch), до яких у серпні додалися дві нові лінії: MANGO Kids і MANGO Sport&Intimates.

Марка планує впровадити магазини нового формату в Іспанії, Франції, Німеччини, Бельгії, Нідерландах, Люксембурзі, Росії, Італії, Норвегії та Польщі в таких містах, як Барселона, Більбао, Париж, Маастрихт, Мюнхен та інших.

У Росії мега-магазини MANGO будуть відкриті в просторі найбільших торговельних центрів, на даний момент функціонують вже два мега-магазину в торгово-розважальних центрах «Мега» в Уфі і Казані.

Наступний мега-центр MANGO буде відкрито в торговому центрі «Гудзон» в Москві.