Peter Pilotto запустили колаборацію з Target

4

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • VKontakte

Британський бренд Peter Pilotto запустив колаборацію з Target, створивши для американської компанії-рітейлера весняну колекцію.

«Працюючи з Target, ми зможемо розширити горизонти бренду і донести його естетику абсолютно нової аудиторії», – коментує Пітер Пілотто, co-креативний директор марки.

Крістофер Де Вос, другий креативний директор Peter Pilotto: “Для бренду це співробітництво має велике значення. Наша колекція для Target втілює витончений дух нашої основної лінії, але робить її доступною для всіх.»

У колекції будуть присутні речі з візитними цифровими принтами бренду, переважно синього, зеленого, червоного і оранжевого кольорів. 70 одиниць будуть включати в себе ready-to-wear, аксесуари і купальники. Ціни будуть стартувати з $14.99.

Раніше з Target співпрацювали такі дизайнери, як Missoni, Matthew Williamson, Phillip Lim, Jason Wu і Prabal Gurung.