Jay-Z запускає лінію одягу і аксесуарів для Barneys

5

Barneys вибрали Джея-Зи для співпраці над новою новорічною кампанією, а також для розробки лінії, яка буде існувати лімітовану кількість часу і присвячена Нью-Йорку.

«Якщо ви закриєте очі і спробуєте уявити того, хто найкраще уособлює Нью-Йорк, ви моментально подумаєте про Шона Картера», – прокоментував директор Barneys Марк. «Джей-Зі – нью-йоркец до мозку кості, одна з головних постатей культури сучасності, яка вплинула на музику, спорт, бізнес і моду».

Має назву «A New York Holiday», проект передбачає співпрацю Джея з низкою дизайнерів, роботу над ексклюзивними лімітованими речами, які, на відміну від попередніх колаборацій Barneys, будуть створюватися для чоловіків. Раніше мережа магазинів вже співпрацювала з Balenciaga, Lanvin, Acne, Rick Owens і іншими.

Ціни будуть високими: наприклад, годинник, створені у співпраці з Джеєм і Hublot, обійдуться вам в 33 900 доларів. Тим не менш, 25% від продажів направляються в Благодійну Стипендіальну Організацію Шона Картера.

«За допомогою цього проекту Barneys New York і я змогли взяти красу, енергію та інноваційність Нью-Йорка і перенести її на якісні, позачасові речі», – заявив Джей-Зі. «Все, що пов’язано з «A New York Holiday» – відібрані речі, чудові дизайнери-учасники, дизайн галереї BNY SCC – є ідеальним прикладом унікального і не баченої раніше співробітництва, яке, я сподіваюся, покаже, наскільки надихаючим був і є досі для мене місто Нью-Йорк.»